آواز قلم (رضا خالدی)

دست نوشته های نستعلیق و شکسته نستعلیق رضا خالدی

آواز قلم (رضا خالدی)

دست نوشته های نستعلیق و شکسته نستعلیق رضا خالدی

ربه نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه بر نگذرد

رضا خالدی هستم،

جرقه خوش خطی ام زمانی بود که در کلاس اول یا دوم دبستان درس میخواندم. مدادم خیلی کوچک شده بود طوری که در در بین دو انگشتم به سختی جای میگرفت. در کلاس درس املاء وقتی معلم آن را دید از دستم گرفت ...... به خانه برگشتم دیدم که مداد در خانه نداریم و فروشگاهی هم در روستا نبود منتهی خودکار آبی و قرمز داشتم . ضمن اینکه باید مشق هایمان را با مداد مینوشتیم آن شب مشقم را با خودکار قرمز و در دفتری نو نوشتم. آنقدر دقت کردم که خودم هم لذت بردم از نوشتنم. فردا به مدرسه رفتم معلم نیز مرا تشویق کرد. چون خود معلم نیز خوش خط بود. بعد از سالها رفیقی داشتم که شبی به منزل آمد و به من گفتند که علاقه به خوشنویسی دارید گفتم که از آرزوهای دیرینه ام بوده. مدتی را با راهنمایی دوستم در شهر یاسوج در خدمت استاد بزرگوار مرحوم سید امرالله حسینی تلمذ کردم.

و مدتی محدودی را نیز در قم در خدمت استاد بزرگ سید محمد موحد بودم و از ایشان نیز چون به روش قدیم تدریس میکردند نکات جالبی را یاد گرفتم. ولی متأسفانه با توجه به حضور مداوم در دو شیف صبح و بعد از ظهر در محل کار مدت زیادی به فراموشی سپرده شد ولی هیچگاه عشق به خوشنویسی از دلم خارج نشد و علاقه مند بوده و هستم.
ناگفته نماند علاقه زیادی هم به نقاشی دارم. در این زمینه هم مدتی را در شهر قم از هنر نقاشی و زیبای استاد گل محمدی استفاده کردم . چند نمونه از کارهایم را در وبلاگ مشاهده می کنید.

ضمن اینکه مدت زیادی از تمرین دور بودم و اشکالات زیادی دارم از راهنمایی های اهل قلم استقبال میکنم و با راهنمائیهایتان چراغ راهم باشید.

در صورت نیاز می توانید با شماره 09196661354 تماس بگیرید.
کانال تلگرامی avazeghalam@

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۶، ۱۲:۵۰ - ABOLFAZL :.
    قشنگ



در قدر شرافتش همین بس/که زخلق احمد پدر است و مرتضی شوهر اوست

  • رضا خالدی

رضا خالدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی